pátek 23. května 2008

Bártovo Animage

Už je na světě! Volejte sláva a tři dny se radujte! :) A už ho mám poslechnutý odpředu i odzadu a je skvělé! Samé nové písničky! (Teda když pominu, že jsem některé už slyšela na koncertě :)) Příznivcům vřele doporučuji! Co víc dodat? Poslechnout! :) A snad brzy bude koncert i v Brně...

Možná začne Ian studovat motýly
Až se vrátí z kopců, kde se daří čaji
Zatím si hlavu halí do hedvábí
Trpí dipterofóbií
Dan Bárta: Animage - Nejen Ian

5 komentářů:

Dan K. řekl(a)...

dobře dobře, omlouvám se, ale prostě jsi to vzala za špatný konec. nejdřív Bc. a pak až teprve Bártu. Jsem už ani nečekal, že na něj dojde a hned komentovat :-)))

Příště ti dám víc času.

Kamila řekl(a)...

Vysvětlím! Je to jednoduché! Bárta si pochopitelně zasloužil samostatný článek a psala jsem ho jako druhý, aby byl hned navrchu! (V mé hlavě je ale pochopitelně jednička ;))

Anonymní řekl(a)...

Alushka: Děkuji za poslání, je vážně moc povedený :-)

Anonymní řekl(a)...

Je to dipterofóbie :-) volně přeloženo, strach z dvoukřídlého hmyzu...asi (diptera = dvoukřídlí)

Kamila řekl(a)...

Moc děkuji! Hledala jsem v různých seznamech fóbií, ale bohužel jsem to nikde nenašla... Hnedle opravím!