čtvrtek 29. května 2008

Držte si klobouky, jedeme z kopce!

Doufám, že sedíte ;) Asi tak po stopadesáti letech jsem vyrazila na kolo! Na začátek klasická cesta na přehradu kolem řeky a pak Kočičím žlebem na Ríšovu studánku. A zjistila jsem, že to se mnou není zase až tak marný! Prostě jsou věci, na které se nezapomíná... (Ale taky to není to co to bývalo - asi budu muset trénovat!)
Ale jeden poznatek - nebaví mě sjezdy! (Nebo alespoň ten žlebem mě nebavil.) Prostě je to strašná nuda! Jenom brzdit a nic (a ještě je vám zima). Něco jako když řídíte na dálnici - zařadíte a pak občas pohnete volantem (zlatý okresky :)).

2 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

no já se picnu! co to bylo za šikulu, co tě vytáh na kolo? že by ses pobratrančila? nebo potatila? :-)

Kamila řekl(a)...

Obávám se, že žádný příbuzný za to nemůže a na maratony to fakt nevidím ;)