pondělí 12. května 2008

Jak poznáte BLOKOMANA

Já blokoman jsem - a co vy? :)

Blokomanie a láska k psacím potřebám má svá pravidla. Patříte-li k nim, okamžitě se poznáte.
  • nový diář si kupuje již v září a do Nového roku si koupí alespoň tři (mám jenom jeden, ale opravdu od září a netuším, co bych bez něho dělala)
  • zásadně nevyhazuje staré diáře a miluje deníkové zápisky (nevyhazuju, všechny jsou v šuplíku :))
  • vždy a za každých okolností má u sebe psací potřeby (když pominu takový věci jako nákup v samoobsluze na rohu, tak mám - prostě povinná výbava batohu)
  • z bloků s pevnou vazbou nikdy nevytrhne žádný list (nevytrhnu :) byla by to škoda a znehodnocení)
  • na pracovním stole mu leží hned několik druhů barevných lepítek v zářivých barvách (lepítka jsem "objevila" teprve nedávno a začala využívat, ale místo mají v šuplíku)
MF Dnes 12.5.2008
Obrázek: Programátorův zápisník

4 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Nový diář si sice kupuju až v únoru (prostě dřív nestíhám :)), psací potřeby pořád hledám a barevná lepítka jsem nepoužíval snad nikdy, ale přesto - rozumím!

Kamila řekl(a)...

Ha! Uvědomila jsem si, že jsem nenapsala, jak je to se mnou! Doplním :)

Unknown řekl(a)...

Velmi výstižné . To jsem celý já . Jak je možné že mě někdo zná.

Unknown řekl(a)...

Hledám spřízněné duše.