úterý 27. května 2008

Má to smysl?

Co? Psát si blog... Vím o pár lidičkách, kteří ho asi i čtou, ale myslím, že bych je spočítala na prstech jedné ruky a tam mě napadá ona otázka.
Ale víte, co? I kdyby to tu nikdo nečetl, tak pro mě to smysl má! Nějak mi to pomáhá uvolnit napětí, radost či pocity - prostě píšu, co mám v sobě...
Díky vám všem, se kterými se o to mohu dělit!

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Alushka: A já děkuju, že si můžu číst tyhle sluníčkově-kamíkovské článečky. Vždycky mě tak nějak pohladí po duši :-)

Kamila řekl(a)...

Tak to jsem ráda :) Díky Ali!

Maggi řekl(a)...

Smysl to utčitě má, já jsem za něj ráda, takový povzbuzení, někdy zasmání se, sdílení...;-) jen tak dál =)

Kamila řekl(a)...

Maggi! Taky díky za reakci (vy dvě patříte k těm lidem, o kterých vím ;)).
Uvidíme, jak se to všechno bude vyvíjet...
No a nechcete si vy dvě taky třeba něco založit, ať si taky můžu počíst? ;)

barulka řekl(a)...

taky si myslím že to má smysl, hlavně ale pro tebe, můžeš se zde prostě realizovat, vypustit na svět svoje názory. Pro mě je tvůj blog motivující, inspirativní, prostě taková jistotka.

Kamila řekl(a)...

Jistotka? ;) No dobře, zajímavý názor! Tedy se budu snažit i nadále.
Je pěkné, jak jste se najednou všichni rozepsali! Díky vám! Alespoň mám nějakou zpětnou vazbu...

pššš... řekl(a)...

Já jsem taky čtenář :-) I když nepravidelný... jak lze ostatně usoudit z rychlosti mé reakce ;-) Díky Kaka a ať se ti radostně píše!

Kamila řekl(a)...

Peťo! Ty jsi fakt hustej! :) Reakce skoro po čtyřech letech je fakt drsná! :)