čtvrtek 8. května 2008

Na Vysočině

Tak jsem se dneska po obědě odcházela z centra se slovy: "Jdu na krátkou procházku, takže jsem za chvilku zpátky!" Pěkně v sandálkách, jenom se šátkem na hlavě a s foťákem přes rameno jsem vykročila v klidu ze dveří! A tak si tak jdu, jdu z Osové Bítýšky do Ořechova, pak si obejdu rybníčky, pak do Ronova a už směr zpět. Když jsem se blížila k rybníku u Bítýšky, tak koukám na hodinky a já jsem pryč už čtyři hodiny! Pohoda! Ale bylo krásně, tak proč by ne! Nedalo mi to a koukala jsem potom do mapy, kolik jsem toho zvládla a ejhle! Skoro 15 km! Jsem dostala sprďana od týmáků, že jim tu nemám trhat rekordy ;) Přikládám jednu fotečku z mobilu. Fotky z foťáku postahuju až doma... A tentokrát to nebudou obligátní lavičky (i když jeden či dva úlovky mám), ale cesty! Jsou tu nádherný a přímo si říkají o to, aby je někdo zachytil! :)

Žádné komentáře: