čtvrtek 1. května 2008

Paříži, miluji tě

Tak už jsem tento filmek shlédla a mohu jen vřele doporučit! Osobně jsem totálně nadšená a pevně doufám, že ho budu brzy vlastnit! Mohu potvrdit, že všechny příběhy spojuje láska, Paříž a pár minut. Tu lásku je třeba občas hledat - nebo teda zapřemýšlet, kde je myšlená. Prostě bych po každém příběhu potřebovala pár minutek na promyšlení a vstřebání. Tak až ho budu mít ;)
Jsou příběhy, které mě zaujaly, pobavily, ale také které mě příliš neoslovily. Myslím, že za zmínění ale určitě stojí pár příběhů: arabská muslimka a student historie; manžel, který se "znovu zamiluje" do své nemocné manželky; mimové pod Eiffelovkou; zraněný africký dělník a zdravotní sestra; slepec a mladá herečka, ale také americká turistka, která celý film uzavírá.
Nemůžu všechny příběhy popsat, ale vy můžete vyrazit do kina! Jděte do toho!
Inu, láska má mnoho podob...

2 komentáře:

xhanak řekl(a)...

Kakamilko, díky za tip. Byli jsme a líbilo se!
Takže Paříži, miluji tě! :-)

Kamila řekl(a)...

Tak to jsem ráda, že se líbilo! :) Je to zase něco jinýho, má to v sobě "náboj" nebo jak to říct...