neděle 18. května 2008

Polibek Múzy 2008

Už bylo vyhlášeno letošní téma skautské tvořivotsní soutěže Polibek Múzy! Jsou jím "Vztahy..."
A o co vlastně jde? Soutěží se celkem v šesti kategoriích, ze kterých mě pochopitelně nejvíce zaujala fotografie ;) Ta se ještě dělí na barevnou, černobílou a fotosérii. Prostě se člověk přihlásí, pošle, odborná porota to ohodnotí a před Mikulášským seminářem (pochopitelně v prosinci) se koná slavnostní večer s vyhlášením výsledků.
No a já už okolo toho chodím pár let, tak jsem si řekla, že bych to jednou konečně mohla zkusit :) Jen někdy musím sednout, prohlídnout fotky a vybrat něco, co by zadané téma splňovalo. Určitě se pak podělím s výběrem! (Kdyby vás nějaká fotka napadla, tak dejte vědět. Díky!)

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

Tak jak to dopadlo? jestli ne a ty mě na vyhlášení výtězů nepozveš, navdí, příště třeba vymyslí ještě lepší téma :-)

Kamila řekl(a)...

Já se přiznávám! Nějak jsem nedokázala vybrat :( Ale dost mě to mrzí, protože je to krásné téma! Tož uvidíme, co vymyslí za rok ;)