čtvrtek 26. června 2008

Oddílová rada 2008/2009

Nebudu to rozebírat, bylo toho dost, ale dvě věci mě zaráží, protože jsou stejné jako loni (nebo i předchozí roky?).
Účast vedení na oddílových a střediskových akcích. Vždycky se všichni zpětně omlouvají, že na ně moc nechodily a že příští rok to bude lepší. Ale za rok je to zase to samé... Já chápu, že občas člověk fakt nemůže, letos jsem sama párkrát měla krizi, ale když nemůže nikdo z 10-ti lidí, tak je to trochu divný, ne? Na druhou stranu fakt musím ocenit lidi, kteří i přestože nemohli, tak si to nějak zařídili, i když potom byla tichá domácnost! Za to velký dík!
Druhá věc je vedení Fialek. Stejně jako loni to zůstalo "otevřené". Beru, že 4 lidi opravdu chtějí vést a tíhnou k jiné věkové kategorii a pak jsme tu tři, které by se raději věnovaly škole, rodině a tak. Všichni si myslí, jak vedení malých holek je děsivé, ale ono to podle mě zase až tak hrozný není! Nebo vnímám to stejně náročné jako jinou družinu. A tak ač jsem doufala, že budu mít víc času na školu a oddíl, tak asi opět budu každý týden v klubovně s pár malýma holkama. Ale co, však ona je to sranda! :) Kdo do toho jdete se mnou?

Žádné komentáře: