středa 18. června 2008

V kuchyni

No, teď jsem se tam nějak dva dny více vyskytla a byla to zase těžká pohoda :)
Úterní táborová rada byla vhodná příležitost k vyzkoušení nového receptu na zapékané brambory! (Tzn. že už umím asi tak čtvery :)) Ač v nich nebyl ani náznak masa, ba naopak, tak se i kluci nemohli nabažit! (Světe div se!) Jen kupa brokolice a kukuřice! Prostě totálně vynikající! Když někdy budete hodní, tak se s nimi třeba setkáte ;)
A dneska jsem se zase po delší době pustila do kotle pudinku (pochopitelně vanilkový)! Neodolala jsem Anetčině prosbě... Jako vždycky hlavně spousta piškotů a ovoce! Zajímalo by mě, kdo to sní! Ale trocha nostalgie - na pudink z celty a ani na Víťův chlazený ve sprše to určitě nemá!

2 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

Tada mňam! Už se těším na nějaké tvé ŠDD :-)

Kamila řekl(a)...

Jé! To mě ani nenapadlo! Alespoň bude ušetřeno přemýšlení nad tím co by ;)