středa 30. července 2008

Radost a smutek

Mám za sebou takový den protikladů.
Dopoledne bylo v radostném poznání! Opravdu mě obklopují dobří přátelé! Prostě když zjistili, že nic moc nemůžu, tak neváhali a začali mi hned vymýšlet, co bych mohla přečíst, shlédnout... A tak tu teď mám hromadu jedenácti knih (mám mít spotřebuju jednu na den - nevím, jestli mě potom čeká další várka nebo co) a další hromadu filmů. Takže jednak díky za poctivé zásobování, ale především díky vám všem za vaše opravdové a krásné přátelství!
A smutek? Večer se stavila pošťačka Káťa a doručila mi složku s poštou a obrázky od holek z tábora. Jsou prostě úžasný a strašně roztomilý! Zítra sedám a všechny je naskenuju a dám nějak na net, abyste se taky mohli podívat! Ano, udělalo mi to obrovskou radost, že na mě tak myslí a přejí mi, abych se brzo uzdravila, ale na druhou stranu mi je nad nimi smutno, že s nimi nemůžu být na táboře... Snad chápete...

Žádné komentáře: