neděle 13. července 2008

Stomp!

Na táboře jsme neměli ani jedno normální jídlo - vždycky se něco strhlo! A jedna večeře byla totálně v rytmu! Někdo z kluků začal mlátit do ešusu, přidal se k němu další až následně do něčeho bušil celý tábor, ale pěkně v rytmu! Fakt to znělo dobře! Tak se stalo, že jsem byla odkázána na "kapelu" Stomp!
Stomp je hudebně-taneční soubor, který byl založený v roce 1991 ve Velké Británii. O co se jedná? Nepředstavujte si žádnou hudební kapelu ani třeba Lord of the dance. Je to něco totálně unikátního! Nehrají na žádný normální hudební nástroj! Naopak jejich skladby jsou hrány na popelnice, barely, sudy, na nejrůznější věci, které se dají najít na ulici, ale také košťaty, v kuchyni nebo s balóny na ulici. Dle mého naprosté souznění pohybu a rytmu! Nu, posuďte sami!

2 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

To je totálně krutorská, masakrózní hudba! Jdu lovit ve vodách internetu nějaký CD či co! Fantastický! Díky, že jsi o nich napsala :-)

Kamila řekl(a)...

Jsem ráda, že se líbí! Vyřídím klučinovi, který s nimi seznámil mě, že se líbili :) Já jsem z toho brutálně nadšená!