pondělí 18. srpna 2008

Originalita

Sestra si myslela, jak bude originální, když mi dárek k narozeninám zabalí do krabičky na zubní kartáček, ale bratránek s manželkou ji překonali! Když mi dávali do rukou talíř s chlebíčky, které na svoji mono fakt nemůžu, tak jsem opravdu nechápala! A pak jsem ho uviděla a bylo mi to jasný! Bylo tam! CD! Pořád nevíte? :) Nové album bratrů Ebenů s názvem Chlebíčky ;)
  • Chlebíčky! Oschlé chlebíčky! Potomci včerejších svátků...
  • "Zprava?" "Dobrý! Zleva taky!"
  • Karlovy Vary, Karlovy Vary! Znáte mé zdary, znáte mé zdary! Karlovy Vary, Karlovy Vary! Pochovejte mě tam až budu starý!
  • "Máš kartáček?" "Mám." "Pastu?" "Mám." "Máš vidličku lžíci?" "Počkej. Mám." "Máš pyžamo?" "Mám." "Budík?" "Mám." "Zavoláš z Měsíce?" "Zavolám." "Jak tam budeš dlouho?" "Krátce."
Bratři Ebenové: Chlebíčky

Žádné komentáře: