úterý 16. září 2008

14 týdnů!

Čtrnáct dlouhých týdnů zbývá do Vánoc!

Buďte v klidu! Ještě mi totálně nehrabe! (I když...) Opravdu nejsem ten typ člověka, který by odpočítával každý týden či den do Vánoc! Jen jsem dneska poslouchala Jablkoňský Hovada boží a tak mi to nedalo a řekla jsem si, že vám to spočítám :) Kdo zná, tak chápe a kdo nezná, tak by si měl doplnit vzdělání ;) Jejdá! Jak já se těším až s Barunkou opět vyrazíme na Vánoční Jablkoň!
A už jste vymysleli pro někoho nějaký vánoční dárek? Já jo, ale nenapsala jsem si ho, takže si to už nepamatuju :( Ale za to už mám vánoční přání! :) Už by měla začít ta škola...

9 komentářů:

Maggi řekl(a)...

Ty jo, to je fakt těžká provokace, že nemáš co dělat ;-))) a co máš za přání? ;-)

Kamila řekl(a)...

Já si práci vždycky najdu! A přání? Počkej si 14 týdnů ;) Ale mám dvě - jedno pro naše kluky! :)

Iveta Zieglová řekl(a)...

...už by ti a škola opravdu prospěla:) mimochodem, ahoj kami! hádej kdo ti tu spamuje :)

Kamila řekl(a)...

Pomoc! Neznámý člověk! :) Ale jinak - vítej mezi námi! :)
A škola má asi něco do sebe, ale bojím se, že až začne, tak budu jen nadávat...

Iveta Zieglová řekl(a)...

člověk jen udělá z ivušky ivet a hned se k němu nikdo nezná:) to jsou dneska lidi...

Maggi řekl(a)...

Se mi už dvakrát to vymazalo, přesto že jsem dala publikovat...=(((

Co bude za 14 dnů?;-)
A jinak na přání pro děti se moc těším, už bychom to měli posílat, bo nám narozeninujou...

A Ivuško, ráda tě vidím =)

Kamila řekl(a)...

Za 14 dní bude ještě úterý ;)
Neboj! S narozeninama počítám, ale nejbližší jsou v říjnu a už i tato přání mám nachystaná!

Ježo řekl(a)...

Uf, ono se rika, ze marketingova akce "Krismes" zacina hnedka po "bek-tu-skúl". No nic... A to, ze v sobotu zacina Oktoberfest nikoho nezajima :-D

barulka řekl(a)...

jůů, já se taky těším na koncert, ...jak znám Jablkoň, bude takový, no vánoční...Tak kde svítí hvězda...