pátek 5. září 2008

Jeden pražský kontejner



7 komentářů:

Maggi řekl(a)...

Jojo, už tolikrát jsem kolem něho šla...a..už ho vidím i před sebou =) a docela se divím, že za tu dobu, co je, není ještě zničenej....

Kamila řekl(a)...

Nu, je tu jenom kvůli Tobě...
Taky mě mile překvapilo, že za ten rok, co jsem ho viděla poprvé se s ním nic nestalo!

Maggi řekl(a)...

Tak to mě těší, že jsi ho sem dala kvůli mě =)víš co by mě zajímalo, jestli vůbec Víťa ví, že ho má téměř před domem...a jestli ho taky zaujal?

Kamila řekl(a)...

Myslím, že o něm ví, ale jestli zaujal? Znáš Víťu - není to s ním jednoduchý ;)

xhanak řekl(a)...

Jak to myslíš, že to se mnou není jednoduchý?
Ano, kontejneru jsem si všiml, chodím kolem něj hodně často. Jen ta básnička mě nikdy až tolik neoslovila...

Kamila řekl(a)...

Mně to bylo jasný, že jsi si musel všimnout!
A nemyslela jsem to nějak špatně! Spíš tak nějak, že Tě není jednoduché zaujmout. Jsi nároční divák, čtenář a tak...

xhanak řekl(a)...

Náročný divák a čtenář...to beru jako kompliment :-)