pondělí 22. září 2008

S bublifukem v ruce

Tak si teď chodívám po ulicích s bublifukem v ruce a je to super! Ať žije dětská radost a dospělí, kterým to dokáže vykouzlit úsměv na tváři! :) Dokonce jsem se dostala až do fáze, že jsem na přednášce v obrovské "poschoďové" posluchárně měla obrovskou chuť bublifuk fakt z baťohu vytáhnout a vyzkoušet, jak se to tím obrovským prostorem ponese! Asi to zítra zkusím ;)
Taky si kupte bublifuk a přidejte se! A jestli jste slabé povahy a máte cestu přes město, tak mi ho, prosím, alespoň kupte ať kvůli tomu nemusím jezdit do centra ;) Díky moc!
Myslíte, že taky někoho chytnu do bubliny? ;)

4 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

Hééj, to je bezva nápad, snad i lepší než pero ve vlasech. Hmmm... jo, koupím si bublifuk :) Ach ty ranní cesty do školy, plně to vidím :-)

Kamila řekl(a)...

S perem ve vlasech nemám zkušenosti, ale bublifuk vřele doporučuji! Dneska jsem ho vytáhla v posluchárně a bylo to skvělý! Jen mi už došel, takže si musím koupit nový..

Káťa řekl(a)...

Jo bublifuk je moc fajn:-) Třeba bychom někdy mohly udělat bublifukovou schůzku nebo výlet:-)

Kamila řekl(a)...

Hej to by bylo mega bublin! Jsem pro! :)