pátek 19. září 2008

Strašné to věci!

Tak jsme včera měly s holkama z gymplu (a Baruli) náš tradiční měsíční sraz a pochopitelně došlo na téma hory - jasně, že jedeme! A co kdybychom po škole jely třeba do Alp? No jo, ale Baruli je o rok niž... A Anet o dva! Grrr! Ale něco bude :)
Jitka nám dvoum ale vytáhla jinou zdrcující pravdu, která mě opravdu zarazila! "Poslední prázdniny a pak už jenom dovolená!" Studium si natahovat nehodlám, takže je to tvrdá realita... Ještěže mám takové povolání, které mi ty prázdniny na tábory alespoň trošku umožňuje :) To je hrozný! Za dva roky do práce! Já jsem stará!

2 komentáře:

Ježo řekl(a)...

No jo, a teď si vezmi, že většina lidí už několik let pěkně maká...
(Jinak: do 26ti let pěkně cestuj a využívej nejrůznější slevy - potom už se nikam pořádně nepodíváš.)

Kamila řekl(a)...

Jo ať žijí ti, co to mají jednoduchý a umí to!