úterý 30. září 2008

Zaváhali jste!

"Holko, holko, já jsem ňákej divnej! Všichni kdo tu s náma nejsou, tak jsou blbí, že tu nejsou, protože kdo nejdál nahulatej doběhne!"
Tak s takovýmato myšlenkama jsem se vracela dneska domů... Lidi! Vy jste tak strašně zaváhali až jste to propásli! No ruku na srdce - kdo jste vyrazil na Poletíme? Jediná Barunka nezklamala a tak jí patří veliký dík za super společnost! Pravda, poděkovat bych měla taky všem divným, extra divným, dvoum maniakům, Pepíkovi a především úžasným kapelám za bomba večer! :) Ano, kapelám, protože tentokrát Poletíme nehráli sami, ale měli "předkapelu" Urband. Hudební styl? Mně neznámý, ale na netu jsem o nich našla toto:
Urband je charakterizován jako "pouliční šraml, který semele jakoukoliv píseň, od Mozarta po Einstürzende Neubauten, tak, že zní jako z pochybného lokálu těsně před zavíračkou. Pokud nehraje na ulici (v tuzemsku i v zahraničí), hraje v pochybných lokálech těsně před zavíračkou. To, že jde o placené agenty ruského kulturního imperialismu, je nepotvrzená fáma.
Shrnuto a podtrženo: těším se až Poletíme vyjde slibované CD a nemůžu se dočkat dalšího koncertu, protože taková atmosféra se jinde zažít nedá!

Žádné komentáře: