čtvrtek 9. října 2008

Jedovnice aneb zase ta blbá

Tak jsem po čtyřech dnech terénní výuky v Jedovnici zpět doma!
Počasí: úžasně vypočítané
Program: zajímavý
Společnost: opilá
Inu, prostě já jsem zase ta blbá. Proč? Odpověď je jednoduchá a je jich hned několik: nekouřím, nepiju, nemluvím sprostě, práci dělám zodpovědně a poctivě, nemám potřebu neustále vozit si zadek a další...
A nejlepší část? Jednoznačně středeční odpoledne, kdy jsem se trhla od naší skupinky (která jela do hospody a válet se v posteli, aby mohli jít večer opět pařit). Počasí nejlepší za celé čtyři dny, takže jsem ho strávila jen v tričku a vydala se do Moravského krasu. Konkrétněji: Blansko - údolí Punkvy - Skalní Mlýn - kolem Kateřinské jeskyně Suchým žlebem - Vilémovice - Harbechy - Jedovnice. Mohly by být i nějaké fotečky! :)

2 komentáře:

Káťa řekl(a)...

Zase ta blbá...jak pro koho:-)
Jsi svá a taky trochu naše a my Tě nedáme:-)

Kamila řekl(a)...

Za to vám patří velký dík, že mě berete takovou jaká jsem a jsem ráda, že mě nedáte, ale pak se člověk dostane do "skutečného světa", kde to funguje úplně jinak...