neděle 19. října 2008

Všeho moc škodí?

Říká se to... A tak mi po víkendu vyvstává otázka - škodí i moc zodpovědnosti? Mezi méně zodpovědnými asi ano, protože pak jste jen za magora, který všechno moc řeší. Ale víte co je asi nejabsurdnější? Že občas někteří uznají, že má člověk i pravdu a souhlasí s tím, ale nic pro to neudělají... To se pak člověku chce moc něco dělat!
A tak jsem dnes přežívala především díky krásnému budíku! V noci jsem si ho jen rychle nastavila na mobilu a nepřemýšlela co mě vzbudí a víte, co mi hrálo? Here with me! Fakt jsem to nečekala! Celkem šok po onom známém "Tddd, tddd, tddd!" Ale příjemný :)
Nu a jaké jsou teď mé naděje na náladu? Myslím, že čtvrteční koncert Bárty to jistí! Vidíte, to jsem se ještě ani nepodělila! Ve čtvrtek 23.10. je v Brně Dan Bárta s posledním albem Animage, kde pochopitelně nemůžu chybět! ;)

Žádné komentáře: