pondělí 3. listopadu 2008

Historky z pajdáku II

aneb přednášky pana docenta Čačky!
Můj základní poznatek z bakalářského studia z předmětu Vývojová psychologie je, že namydlené dítě klouže! A tento semestr pokračujeme! Tentokrát ale na téma Psychologie osobnosti.
Minulou přednášku jsme "relaxovali" a na matice se z toho stal hit! "Tvá ruka je těžká! Je těžká jako kdyby byla z olova!" A dneska jsme se dozvěděli další zajímavé věci!
"Co je cílem výchovy? Vychovávat normální lidi, ale už jste někoho takového viděli? Já teda ne... Normální člověk je ten, který je adaptovaný ve třech sférách:
  • v lásce - citová stránka a zralost;
  • v práci - dělá práci, která ho baví;
  • ve hře - všechno, co dělá, protože se mu chce."
Ono to bohužel tak nevyzní, protože přednášky pana docenta se prostě interpretovat nedají! On totiž mluví strašně zajímavě! Pro mě teda hrozně srandovně :) Mohl by vykládat pohádky...
A tak jestli v pondělí od 17:05 do 17:50 nemáte žádný program, tak neváhejte a přidejte se ke mně na přednášku z Psychologie osobnosti na Poříčí 9 ;)

4 komentáře:

Iveta Zieglová řekl(a)...

my, co jsme se letos klouzali jícnem, přece víme už dávno, že namydlené dítě klouže :)

Ježo řekl(a)...

Ale namydlené dítě opravdu klouže! (Jinak mi to připadá spíš jako hláška z fyziky! :) )

Kamila řekl(a)...

Já to uznávám, že klouže, ale posuďte sami - je to poznatek z přednášek psychologie?

Ježo řekl(a)...

No, znáš to, potřebuju zadat nějakou inovativní úlohu z fyziky, aby tam docházelo ke skluzu a ne k valení. Takové namydlené dítě to splňuje. Co je na tom psychologického, to netuším, já na to školy nemám... :)