středa 5. listopadu 2008

Jsem zaseknutá!

Před nějakou dobou jsem se ve svém životě prostě zasekla! Celý svět, všichni lidi jdou dál, ale já stojím! Stojím a chovám se stejně, cítím to stejný, dělám to stejný... Taky chci jít dál a uvést svůj život do pohybu! Aby konečně nabral ten pořádný spád! Ale jak to udělat? Jak se začít chovat jinak? Jak cítit něco jiného? Jak dělat něco jiného? Jak se dostat někam jinam? Někam, kde jsem ještě nebyla...

6 komentářů:

Ježo řekl(a)...

Jak cítit něco jiného? Jak dělat něco jiného? Jak se dostat někam jinam? Někam, kde jsem ještě nebyla...

Drogy? :-D

Kamila řekl(a)...

Já?
TCN.
Beztak by to bylo jen dočasné řešení...

Ježo řekl(a)...

Když si šlehneš pořádně, tak to může být i konečné řešení :-)

Co je to TCN? :)

Kamila řekl(a)...

O konečné řešení zatím nemám zájem, ale díky, že mi tak pečlivě pomáháš...
Tudy cesta nevede.

Ježo řekl(a)...

No, už jsem byl sprdnut... A já jsem se jen snažil pomoct.

Pravda, existuje tu ještě jedna varianta: zvyknout si, přijmout svět a sebe takové jaké jsou... Ale o tom jsme se už kdysi bavili.

Kamila řekl(a)...

Promiň, sprdnout jsem Tě nechtěla...
Teď mám na mysli trošku něco jiného než jsme se bavili v létě po mém "Být Kakamilkou". Ale to je jedno...