neděle 2. listopadu 2008

Sacculus aneb pařím, paříš, paříme

Ještě jste neslyšeli slovo Sacculus? Ve skutečnosti toto slovo znamená "váček", ale především se jedná o skautskou karetní hru, která dobrovází nové stezky. V pátek jsem si v klubovně zabavila jednu sadu pro dva hráče a v sobotu jsme s Ferdou vyzkoušely! Na to, jak se tvářila otráveně, že se mnou musí něco zkoušet, tak ji to hodně chytlo! :) Přiznávám, že deskovky a podobné věci nejsou moc moje silná stránka, z těch karetních ještě zvládám Bang, ale Sacculus mě chytl! Tak doufám, že to tak bude i u našich holek (poprvé hrály teď na schůzce), abychom to v oddíle mohly rozjet ve velkým! Už abychom měly i rozšíření! ;) Zájemce ráda naučím!

6 komentářů:

Káťa řekl(a)...

Holkám se Saccullus snad líbil, já jím jsem nadšená taky:-) Můžeme hrát po rádách:-P

Iveta Zieglová řekl(a)...

to je good idea...jen se nám tím asi stopáž průměrné rady protáhne ze dvou hodin minimálně na pět :)

Kamila řekl(a)...

Ale mohly bychom jako vedení někdy zahrát, ne?
Doufám, že se holky do toho taky dostanou a budou to vozit na výlety a výpravy! :)

Káťa řekl(a)...

Já bych řekla, že ano, motivované jsou docela doře:-)

Ježo řekl(a)...

Začne to jako práce s mládeží a skončí to jako gambelrství... Pch! :-D

Kamila řekl(a)...

Gamblerství v plnění skautské stezky :P
Mně se třeba líbí, že je to celkem strategická hra! Člověk opravdu musí přemýšlet, tak to přece u dětí něco rozvíjí!