pondělí 29. prosince 2008

Kdo mě zná? A koho já?

Promiň, ale vrtá mi to hlavou...
Co to znamená někoho znát?
Vědět o něm všechno? Znát, jak žije? Jak se chová? Znát či uhodnout jeho tajné myšlenky? Rozhoduje doba, jakou ho znám? Vyvstává mi spousta otázek...
Netroufám si říct, že někoho opravdu znám a ani že někdo opravdu zná mě. Vždyť každý člověk je tak komplikovaná osobnost! Jeho reakce v různých situacích se liší, názory se vyvíjí, prostě život jde každou minutou dál a dál! A vždyť by nás tím pádem už ani nemohl něčím překvapit.
Já mám ve svém okolí pár lidiček, se kterými si oboustranně dokážu říci snad všechno. Prostě není problém, žádná překážka si něco neříct, když na věc přijde. Jsou to lidé, na které vím, že se můžu spolehnout. Když potřebuju, aby mě někdo vyslechl, politoval, propleskl, tak tu jsou pro mě a stejně je tomu i naopak. Navzájem jsme si k dispozici pořád. Není to úžasné? Já jsem jim za to nesmírně vděčná, protože mě už mockrát podrželi!
Na druhou stranu nemám pocit, že bych měla někoho blízkého. Někoho, kdo by mě opravdu znal... (A stejně tak, že já bych pro někoho byla někým blízkým a někoho opravdu znala.) I když je pravda, že občas tu takové "záblesky" jsou a já se jich nemůžu nabažit.
Asi si dám inzerát ;)

Žádné komentáře: