sobota 20. prosince 2008

Ze školky

Všimli jste si někdy toho, že každá věková kategorie má své vtipy? Třeba nedávno za mnou přišlo jedno dítko s otázkou na kolik tahů dám slona do ledničky. Pro mě vtip starý jako sama planeta Země, ale pro ono dítko úplný objev roku! Je to kouzelný :)
A ještě jsem vypozorovala další věci :) Většina lidí, kteří chodili do školky v Brně, je zná a většina, která chodila do školky někam jinam, tak je nezná:
  • foťák z obalu od bonbónu
  • "A va va va va! A to se řekne!"
  • hlaďoš a hruboš (hlaďoš je prostě písek, který přesijete přes jemné sítko)
A jak jste na tom vy? Znáte? ;)

10 komentářů:

Iveta Zieglová řekl(a)...

Známe!!! Na předadventním soustředění v Drásově se Soňa naprosto složila smíchy, když na ni někdo použil právě "foťák z obalu od bonbónu"...(pro ty kdo Soňu neznají dodávám, že je to dvojnásobná mamča dvou puberťáků) :-)
...a hlaďoš a hruboš jsou klasika

Kamila řekl(a)...

No to je přesně ono! Já zase včera použila "A va va va!" a Peťa na mě hleděl jako kdybych spadla z Marsu s tím, co to znamená!
Prostě pro většinu Brňáků klasika :)

Maggi řekl(a)...

Heeeej, jasně že znám =)
Ta Soňa byla opravdu bezkonkurenční =)
A s tím "hlaďošem a hrubošem" jsem si vzpomněla na SMS z tábora Peťové mamince, jestli si tak taky Petr hrál ;-)
Hele a jak jste si hráli s hlaďošem? Taky jste ho prodávali? Chodili kolem pískoviště a volali: proooodááváááme hlaďoš ;-)

Kamila řekl(a)...

Jo tu SMS si taky pamatuju :)
Jinak hlaďoš jsme taky prodávali a ještě jsme z něho vařili, co se mi vybavuje.

Dárky řekl(a)...

"A va va va to se řekne, že tu zase jenom kecáme...;-)"
My jsme hlaďošem hlavně zdobily dorty, cukrovaly všechno okolo a se sestrou jsme si ho navzájem házely do vlasů:-)
Foťák jsem skoro zapoměla, ale Sonin záchvat smíchu mi ho připoměl (mimochodem Soňa má opravdu dobré zápichy občas, viz. blbečci:-)
Staré zlaté školkové časy...

Kamila řekl(a)...

Hej házet do vlasů hlaďoš? Na to je ho škoda! Tam se hází písek! ;)
A dneska Soňa měla super záchvat, když jsme jí řekly, že Hobzič v dokumentu o salesiánech, který bude na Štědrý den, hraje Dona Boska. Její kluci na ni jenom hleděli a dost nechápali :) Super! :)

Maggi řekl(a)...

Tak jsem se ptala mamky, jak je to teď ve školce a říkala, že foťák už nepoužívají a avavava taky ne ;-). A hlaďošem a hrubošem si není jistá, bo už moc nechodí s nima na pískoviště...ale říkám si, pokud to nepoužívají, neví o co všechno přicházejí =)))

barulka řekl(a)...

A co takhle máte máte mezeru hodíme vás do sběru... to snad znají všichni ne?

Maggi řekl(a)...

Héééj, tu mezeru jsme požívali! A ještě to nějak pokračovalo s banánama, ale už nevím jak =(

Kamila řekl(a)...

Kdo by mezeru nepoužíval ;)
Co si tak matně pamatuju: "Máte mezeru, hodíme vás do sběru! A ze sběru do pračky, budete jak žvejkačky!" Nebo tak něco...