sobota 3. ledna 2009

Silvestrovské střípky 2008

Po letech jsem vyrazila s lidma z našeho skautského střediska, abych s nima strávila přelom roku. Myslím, že to byla šťastná volba, protože bylo opravdu veselo :)
Malá statistika:
  • dva lidi z každého oddílu (ty máme na středisku tři)
  • z každého oddílu byl přítomný vůdce (respektive vůdkyně)
  • pět zdravotníků :)
Naše činnost se dělila na tři základní:
  • film
  • karban (hraní deskových a podobných her)
  • jídlo (podkategorie: povídání o jídle, jeho příprava a samotná konzumace)
A tak když po několika minutovém povídání o jídle zazněla otázka: "Co budeme dělat?" tak odpověď byla celkem jasná: "Něco hrát, na něco se dívat nebo dělat něco jiného, ale nikdo nevíme co..."
Ale nemyslete si, že jsme opravdu dělali pouze toto! Dokonce jsme i spali, byli venku, nanosili nějaké dřevo a tak ;) Prostě panovala pohodová atmosféra, ale mám jednu věc, která se mi opravdu líbila a ráda bych ji "vypíchla" - celé čtyři dny jsme trávili opravdu společně! Prostě všechno jsme dělali tak nějak spolu, dohromady - od povídání, přípravy jídla (no jo...), umývání nádobí až po klouzání se na rybníku! Takový pěkný pocit společenství to byl...
Jo a taky jsme si po strašně dlouhé době zahráli takové hry jako je pexeso, vole lehni nebo kvarteto s Gumídkama :) A ať žije Limonádový Joe! ;)

4 komentáře:

barulka řekl(a)...

mučačíí ty saláte :-)

Kamila řekl(a)...

Hledala jsem to, prašivý skunku! Ale bohužel nenašla :(
A nezapomeň taky na: "pod dunáj!" :)

Anonymní řekl(a)...

Co treba tady, Oposumove? :P
http://www.meteleskublesku.cz/?movie=32
Malamut

Kamila řekl(a)...

Týjo! To jsou k nám hosti! Já se nestačím divit! :)
Asi umíš líp googlit nebo jsi zadával lepší slova než já... Nicméně jsem dokonce našla text s akordama! :)