středa 4. února 2009

Blbnu

Už asi blbnu... Strašně se těším, jak se na horách s holkama napiju! Ne čaje, ne kofoly, ne vody... Na ten moment, kdy mám v sobě čtyři hrnky svařáku, v těle příjemný pocit tepla a nemusím a ani nechci myslet. Prostě co je, to je a co mě trápí, tak je na chvilku pryč. Vnímat jen ten moment a dostat všechno ven. Nemyslet, nepřemýšlet. Jen být a mít se dobře...

9 komentářů:

Dan K. řekl(a)...

ale pozor, takhle začínají všichni alkoholici ;-)

barulka řekl(a)...

Už to nemůžeš vydržet? Nemůžeš se dočkat až se napiješ, na ten pocit... to už je vážně nebezpečný. Abychom nakonec nemusely jen čajíčkovat a kakajíčkovat :-)))

Kamila řekl(a)...

Žádné čajíčkování a kakajíčkování nebude! Pěkně si užijeme náš svařený týden naplno :)

Iveta Zieglová řekl(a)...

ty ses nám nějak rozjela, šéfová! vítej do klubu mladých alkoholiček ;)

Kamila řekl(a)...

Tak jsem konečně odhalila svoji pravou tvář - jsem alkoholik! ;)

Anonymní řekl(a)...

Kakamilko, ty seš prostě skvělá. Budu tě muset někdy pozvat na svařák. A nebo až někdy přijedeš na jih, tak ti ho uvařím. A prasátku bude třeba taky chutnat. Já myslím, že prasátka dospívají dřív... db

Dan K. řekl(a)...

už vím po kom jsme .... po TOBĚ!!!!!

Kamila řekl(a)...

ad db: S těmito iniciály mě napadá jenom Don Bosco a Dan Bárta... Jinak předem děkuji za svařák :) A Prasátko naučíme na horách! Už je to taky starý harcovník a v Itálii určitě víno už ochutnalo :)

Anonymní řekl(a)...

Tak si to na horách užijte. A vždycky, když prasátko bude mít dost, tak přestaň taky :-) Ale nemám o Tebe strach, to se neboj. A to db bylo správně, to první. Tvoje dešifrovací schopnosti ještě nikdy nezklamaly. A samozřejmě jsem nemohl napsat DB, protože ten je jenom jeden. Takže db. Čau!