pondělí 23. února 2009

Čokoládu do kelímku?

Taky se vám stává, že jdete do města a potřebujete se uklidnit nebo zahřát? Lidově se říká, že potřebujete jít na kafe! Což teda není můj případ, protože já mám horkou čokoládu! Ovšem občas přichází problém - nedostatek času nebo se vám nechce sedět v kavárně osamotě (důvodů může být hromada). Co s tím? Poslední dobou čím dál častěji svoji chuť řeším čokoládou do kelímku... Dříve byla jen možnost McDonald´s a KFC, ale ruku na srdce - není to ono! Tak tedy kam na dobrou čokoládu za slušnou cenu? Já mám tři místa.
  • Tchibo ve Vaňkovce
  • Velký Špalíček - u vchodu do kina prodávají taky Tchibo
  • pekárna na zastávce na České (čokoládovější než v Tchibu!)
Máte ještě nějaké další osvědčené místo? A vůbec - chodíváte na kelímky?

3 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

Coffe Heaven v Rozkvětu?

Kamila řekl(a)...

Vím o něm, ale slyšela jsem, že je pěkně drahý, tak jsem zatím nezkoušela...

Kalushka řekl(a)...

Normálně bývám zastánce tradičního pití v keramice v kavárně, ale ...
U školy máme nádhernou kavárnu Gimmi, jenže je kuřácká. Ve škole máme hodinovou přestávku, takže tam čas od času s holkama zajdeme na horkou čokoládu (s pravou šlehačkou, mňám!), ale protože se nám nechce sedět v tom smradu, tak si ji berem do kelímku :)