úterý 3. února 2009

O tom, jak jsme si zaletěli do Metra

Nemám holku, nemám peníze,
nejsem pěknej ani úspěšnej
a dost často su nasranej,
mám břicho a furt potím se.
Ale přesto jsem na světě rád,
protože můžu na banjo hrát,
a komu se to nelíbí,
tak ať si prdel políbí.
Poletíme?: Ahoj

To já nemluvím sprostě! To Rudolf! ;) Poletíme prostě zase jednou stáli za to a já si je maximálně užila! Měla jsem potřebu vyblbnout se a jejich koncert je dokonalou příležitostí! Zahráli několikero starých písní z CD, několikero starých z koncertů, několikero nových, několikero od Veselé zubaté a na závěr Není nutno :) Inu bez chyby! Dokonale vyvážené! :) Jen malé srovnání - Metro music bar je sice větší a tudíž se s nikým nemusíte mačkat, ale zase v Desertu se během koncertu nekouří... Jo každé místo má své výhody i nevýhody.

Já bych to viděl, že... na na na na na
Nelíbí se mi totiž, že... na na na na na
Ale mám rád když... na na na na na
Ale určitě ne když... na na na na na
[: Troufám si říct, že jsem jinej :]
Poletíme?: Troufám si říct, že jsem jinej

7 komentářů:

Ježo řekl(a)...

To já nemluvím sprostě! To Rudolf!

Hlavně že je to na koho svést :)

Kamila řekl(a)...

Samozřejmě :) Když ona ta písnička je fakt dobrá! Nebo mně se líbí...
A uznej - kolikrát jsi mě slyšel mluvit sprostě? (K sestupu z Rysů se dobrovolně přiznávám, protože to bylo opravdu šílený.)

barulka řekl(a)...

Myslím že Poletíme? rozhodně nepatří k nějakým vulgárním, nemravným a jinak pochybným kapelám. Když už nějakým takovým slovem okoření svůj text, tak se to tam hodí, ale daleko častěji se tam vyskytuje mořská panna nebo nanana

Kamila řekl(a)...

Naprosto souhlasím! A ještě je nutno podotknout, že jejich okořeňování opravdu není časté! Za to mořských pannen spousta ;)

Ježo řekl(a)...

Vždyť já vím, já si jen chtěl rýpnout.. :)

barulka řekl(a)...

Víme že víš :-) to já spíš pro ty co neví.

Anonymní řekl(a)...

Čau Kakamilko, díky za tvojí podporu, vážíme si toho. Tvoji Poletíme?