pátek 6. února 2009

Začala jsem se chystat na hory

(Podotýkám, že na lyže, ne na túru.)
Sice se hodlám balit až v sobotu dopoledne, ale pár hlavních věcí mi nedá a chystám už v předvečer. Netušila jsem, že to bude tak zábavné a plné překvapení :)
Na začátek to nejdůležitější - lyže a lyžáky. Oboje v dobrém stavu v jakém jsem je před rokem uložila. Žádné překvapení, vše při starém. Už se důvěrně známe několik let...
Přichází bod číslo dvě - bunda! Vím, jak vypadá, jdu na jisto a opravdu tak vypadá! :) Pro kontrolu - kde je skipas? První kapsa - nic. Druhá - nic. Třetí - dva bonbony. Že by tam byly rok? Začínám lehce propadat zoufalství a bundu nasazuji. Vnitřní kapsy - nic. Čtvrtá kapsa - nic. Pátá, poslední - je tam! Ufff... I s poslední permanentkou (8.2.2008 na čtyři hodiny - porovnávám a zjišťuji, že podražili!).
Co dál? Rukavice! Vrchní skříň, šáhnu - to jsou moje rukavice? Čí by jinak byly? Ty jsou krutý! Mají provázky, abych je neztratila, jsou krásně měkký, teplý a vypadají dostatečně nepromokavý! Nasazuji a jdu se boxovat se sestrou :) Bylo mi odhaleno tajemství: "Vždyť jsi je dostala loni k Vánocům!" Aha :) Nedá mi to a zkouším na chatu Maggi odpovědět v rukavicích. Věřili byste, že se v nich fakt blbě píše, i když píšete jen dvě prstama? ;)
Fajn, ještě mi chybí něco na nohy! Koukám do skříně a nic šedýho tam není, ale v místech, kde jsem našla rukavice je něco černýho... Týjo! To jsou oteplovačky! Jaktože mám černý? A už padám smíchy, když si vzpomenu na "nehodu", která nás s Baruli potkala před dvouma rokama v Petříkově. (To se nedá popsat! Jestli po tom prahnete, tak si vzpomeňte až mě uvidíte ;))
Lyžařský brýle na stejném místě jako už šest let, čepice dole v krabici a tím by základní vybavení bylo komplet! Zbytek až zítra...
Ale jdu spát s pocitem, že mám vlastně nový rukavice, oteplovačky, bunda je v podstatě taky skoro nová a lyže i lyžáky jsou po pěti letech (nebo víc?) taky v dokonalém stavu. Jejda já jsem tak úžasně lyžařsky vybavená! :)

Žádné komentáře: