čtvrtek 5. března 2009

Bylo mi dopřáno

Tak jsem si dopoledne cvičila zběsilou jízdu z Poříčí na Sirotkovu, abych zjistila, jak dlouho to zabere až budu jezdit na ostro. Ovšem věděla jsem, že bych dojela přesně na začátek hodiny a vzhledem k faktu, že jsem potřebovala přestávku, tak nebylo důvodu pospíchat. A tak jsem z Konečného náměstí vyrazila pěšky a dobře jsem udělala! Náhoda pro mě totiž měla připraveno něco úžasného!
Jen co jsem vkročila na Žižkovu, tak proti mě - podezřelá osoba! A je to tady! Totožná reakce na obou stranách! Roztáhnout ruce, "Nazdar sestro!", "Nazdar bratře!" a krásné obejmutí... To jsem se po půl roce bez jednoho dne potkala s Tchibem, který si to kráčel z GML, kde uči, na přírodovědu, kde studuje.
Proběhlo rychlé zhodnocení toho jaké je to učit a jak krásné jsou prázdniny, když člověk chodí jen na fakultu a že člověk rázem přehodnotí priority a že by to zase chtělo setkání a.... Co dodat? Prostě toho za sebou máme hodně společného a nikdy nebyl problém příjemně povykládat!
Taková setkání dokáží rozzářit i upršený den! Kéž by jich bylo více...

Žádné komentáře: