středa 25. března 2009

Dilema (a ne jedno)

Ano, mám jich teď v zásobě plný zásobník! :) Tak malý výběr...

Nejjednodušší:
  • Jaké pohorky si pořídit? Ale to vypadá, že brzy vykrystalizuje.
Střední:
  • Psát či nepsat? Možná znáte ten pocit: "Když on/a si to přečte." Taky to občas řeším. Ale na druhou stranu vím, že zformulovat myšlenky mi pomáhá... Takže jo :) (někdy, takže sorry)
  • "Jestli to nebude znamení..." (Ať žijou Samotáři! Měla bych se na ně zase podívat.) Věřit či nevěřit na znamení? Vždyť ono to jde vyložit tak různě! A co když si zrovna vyberu to nesprávné "znamení"?
Nejtěžší:
  • Jak se rozhodovat? Rozumem? Vlastním přáním? Hodem mincí? (Teď mě napadá, že to jsou tři věci, takže by to šlo demokraticky ;)) Nějak v tom poslední dobou tápu...
  • Mlčet či mluvit? Udělat či neudělat? Reagovat či nereagovat?
  • A červík hlodá...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Před týdnem jsem viděl film Pochyby. Myslím, že by se ti líbil. Jedno z mých menších dilemat je opačné než tvoje "psát či nepsát", tedy "číst či nečíst" :-) Ale jestli ti to nevadí, tak asi budu dál číst. A podepíšu se jako minule, protože jsi skautka, co rozluští každou šifru. db

Kamila řekl(a)...

Ahoj!
Přemýšlela jsem, že bych na Pochyby zašla... Tak když už mám takové doporučení ;)
Možná to zní zvláštně, ale jsem ráda, že jsi se rozhodl číst...
Měj se moc krásně! :)

Ježo řekl(a)...

- Pohorky: ty které sednou.

- Psát.
- Znamení - vykašlat se. (To říká ten pravý.) Důležité je to, co cítíš.

- Viz můj zápisek.
- Mluvit. Udělat. Reagovat.
- ..aby nesežral celé jablíčko. :)

Kamila řekl(a)...

- Tak to jednoznačně.

- Píšu.
- To je vždycky to důležité! Ale přesto znamení zůstávají.

- Jenže já s ním nesouhlasím...
- Máš to mít :P
- Už ho snědl celkem dost.

Ježo řekl(a)...

Ad znamení: jejich největší problém je ten, že člověk vidí (uvědomuje si) jen ta, která chce vidět. Ať už pozitivní nebo negativní.