neděle 29. března 2009

Podle jiných šesti lidí z našeho oddílu.

JSEM
  • krapet šílená, ale zodpovědná
  • (souhlasím) zodpovědná
  • Slonité strašisko, strašlivé šéfisko a moc prima úžasný člověk
  • prostě učitelka, ..., fajn-fajn-fajnová, starší než já
  • kmotra, vůdkyně, inspirace, součást kolektivu, "duch" oddílu
  • správná slečna, zodpovědná, můj vzor, od všeho kousek, spřízněná (...) duše
UMÍM
  • hrát na kytaru, být přísná, ale i utěšit a převlíct počůrané dítě, že? :)
  • udělat si legraci, i sama ze sebe
  • vnášet radost druhým do života
  • učit (doufejme), tančit když netančím
  • učit, inspirovat, nadchnout lidi i děti, usmívat se
  • poslouchat, povídat (si), motivovat
MÁM
  • vlasy, co když se umyjou, vypadají jako ostříhané
  • smysl pro pořádek a taky vždycky dobrou náladu
  • úžasný životní elán
  • sestru, pořádek v pokoji
  • úžasný úsměv, smysl pro čest, neústupnost, vím co chci (většinou)
  • dobrý hudební vkus, ráda Prasátko, radost ze života

Pěkně se to čte, ale nemějte iluze! Taky mám své špatné stránky... (Ale je pravda, že některé věci jsem v tomto období potřebovala slyšet, takže moc díky za ně!) Budu se snažit taková zůstat, tak snad vám to nevadí :)

2 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Juuu... ty umis hrat na kytaru?

Kamila řekl(a)...

Poslušně hlásím, že ano! Už spoustu let... (Teda úplná spousta to není, ale pár let to už bude.)