pátek 13. března 2009

Přiznání na požádání

Ano, jsem tyran!

Aneb kterak si astrofyzik (A) s jediným "normálním" spolužákem (S) psal na mém ICQ.

S: hoooooooooj
A: promiň, Kamča teď nemůže. a že prý jsi chudák, spolužák, jedinej hodnej, ale to jsem ti prý neměl psát
S: hmmm... astrofyzik? :)
A: osobně. to se o mně tolik ví?
S: noooo taky jsem slyšel hodně :) ale taky sem nic neřekl ;)
A: prý jestli to nemůžem ukončit... no, mně se moc nechce, zajímá mě, co se na sebe ještě dozvím ;) pomoc...
S: :) no úplně vidím kamču, jak tam vedle tebe "prská" :)
A: ona mě odtahuje od klaves...
S: nj ženská :) ani nenechá chlapy pokecat :)
K: hele, tu jsem normálně já...
S: kamčo, ty si normálně tyran :)
K: jo!
S: :)

To je tak, když se sejdou dva chlapi, kteří mě znají a jeden tvrdí, že zlobím a druhý, že jsem drzá...

2 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Ale my Tě i přes to máme rádi.

Kamila řekl(a)...

Děkuji! Hned jsem klidnější...