čtvrtek 12. března 2009

Tři v jednom

Čím jenom začít?

Tak třeba tím, že mi za poslední dva dny přišly tři pohledy! A ani jeden do jisté míry z naší republiky... Jo pošta je super věc! Ovšem nejlepší z nich byl ten dnešní! Razítko 12.3.09, ale datum, kdy byl psaný je 25.11.08. Což o to, někde se schoval, ale nejvtipnější mi přijde, že text je do jisté míry stále aktuální. A přitom mi jeho obsah ani nějak nadčasový nepřijde... Někteří asi mají nadání, ale díky patří všem mým pisatelům! (Taky bych měla zase něco poslat...)

Určitě taky znáte ten známý zákon schválnosti. Na něco se moc těšíte a ono to nevyjde... A pak se zase netěšíte a ono je to fajn. Jak zní ponaučení? Nikdy se zbytečně na nic moc netěšit a nepřipravovat a nemyslet na to, protože jinak to nevyjde! Ale jak to udělat?

Člověk má různé závislosti, které mohou mít nejrůznější podobu. A jaké jsou ty moje?
  • hodinky :)
  • čajík
  • skauting a děti
  • konkrétní lidé
  • sluníčko!
Třeba by se ještě něco našlo... A jaké jsou vaše závislosti?

4 komentáře:

barulka řekl(a)...

Nechci být rýpalka, ale ne nic se moc netešit mi přijde škoda. Jsou pak zase akce, na které se člověk těší, ale jsou nakonec ještě lepší než si představoval. I když taky znám ten pocit zmaru, kdy se něco nepovede...jo a vo tom ten život je...

Ježo řekl(a)...

Hodinky... A už sis vyměnila pásek? ;)

Kamila řekl(a)...

ad Barulka: Nechtěla jsem říct na nic se vůbec netěšit, ale netěšit se zbytečně příliš. Ono to pak mrzí, když to nevyjde... Pochopitelně funguje i to, co píšeš. Prostě je to nevyzpytatelné.
ad Ježo: Ne :) Schválně jestli si toho všimneš až si ho jednou vyměním ;)

Iveta Zieglová řekl(a)...

add Kamík: "Přát si něco je pošetilé: nestane-li se to, co si přeješ, trpíš a to je špatné. Nepřát si něco je ejště pošetilejší: stane-li se to, co si nepřeješ, trpíš a to je špatné."...hodláš konvertovat k buddhismu? ;) nee, je to blbost. kod z nás by chtěl žít v emočním vakuu? to radši trpět ;)