úterý 7. dubna 2009

Lehce v náladě

Jo jo, je to tak nebo jak jinak to říci? :) A tak mi eventuálně odpusťte, pokud dnešní příspěvek nebude dávat moc smysl... (aneb pod vlivem alkoholu a punku :))

Dneska jsem se na základce opravdu musela smát! Do vyučovací hodiny v osmičce přišel zástupce se slovy: "Ty jo, tady je nějaký klid, ale kde máte vyučujícího?" Stála jsem 2 metry od něho se slovy: "Já jsem tady..." Ono se to asi nemá moc popsat, ale bylo to fakt super :) A aby toho nebylo málo, tak si postupně vesele začínám tykat se všema učitelama včetně těch, co znám 12 let a učili mě :) Prostě začínám být opravdu kolegyně a ne holka, která kdysi dávno na této základce studovala... A je to fajn! :) (Jo a kdo to nevíte, tak jsem v kabinetě jazyků s holubičkou ;)) Jo a ještě si mám vymyslet aktivitu na Den volby! Jediné, co mě napadá je výroba flowersticku (takový ty tyčky, co se do nich mlátí a nemají vám spadnout na zem :))...

Ovšem korunu dnešnímu dni nasadil večer. Bylo do mě postupně nalito pár kofol s rumem, došlo na diskuzi o rozdílech skautingu a pionýru (musím to konečně pořádně nastudovat!), na zajímavosti goniometrických funkcích (věděli jste, že je naleznete na každé bankovce?) a jsem zviklána, jestli dát nebo nedát zítra v devítce písemku... Pohoda :)

Jejda! To byl zase jednou den! :) (Hej a nechcete mi někdo vymyslet aktivitu na týmovou spolupráci na velikonoční výpravu? Jako kdyby stanoviště na Svojsíkáč... ;))

P.S.: chápete, jak dospělý člověk může napsat slovo "víkend" s Y? V předmětu mailu s Y, v samotném textu I... Jak to mám chápat? Že to bude fakt tvrdý nebo co? ;) (jednoznačně to vypadá strašně)

6 komentářů:

Ježo řekl(a)...

To opravdu jednoznačně.

Iveta Zieglová řekl(a)...

děvče, děvče...na alkohol jsem si u tebe už zvykla (a musíme někdy zajít někam na skleničku!...nebo aspoň na pivo na Poletíme!), ale punk?...vítej v undergroundu!;)

barulka řekl(a)...

Mě nejdřív překvapila ta kofola s rumem, to jsem nečekala, ale vidím že svět se dynamicky mění a ty s ním. A pak to, že někdo napíše víkend s Ý mě zas tak už nezaráží, protože jsem to viděla už tolikrát, že to ení žádná novinka ( a stejně jako v tomto případě to nebyli žádní jelimánci).

Kalushka řekl(a)...

Kamíčku, když se můžeš zviklat s Y, tak je možné všechno :-D

Kamila řekl(a)...

Uveďme to na pravou míru: já opravdu NEJSEM ALKOHOLIK! Jen o tom možná víc mluvím, protože to pro mě není běžné... A ani mé spektrum alkoholu není tak široké! Takže buďte v klidu :)
ad Ivet: Pivo zatím nepiju a na Pekárně nemají kofolu :( Ale mají dobré víno :) A nezapomněla jsi na biopunk Zelených koulí? ;)
ad Barulka: Já se dynamicky měním? Zajímavá myšlenka :)
ad Kalushka: Hups, stane se... Omlouvám se (snad je to vzhledem k včerejšímu stavu reálné), už je to opraveno :)

Dárky řekl(a)...

Kmotřičko víš, co je prý první fáze alkoholismu?
To, že to zarytě popíráš:-D
A pak...taková malá genderová poznámečka...Ty NEMŮŽEŠ být alkoholik, Ty můžeš být maximálně alkoholička:-)