sobota 18. dubna 2009

Po letu

Zbláznila se mi sestra! Do houslisty! Chápu, je mladej, hezkej, hraje mu to a má pruhovaný kšandy. Ovšem věčně spuštěné. A tak až uvidíte Ferdu se spuštěnýma kšandama, tak se nelekejte! Jen následuje svůj idol ;)

Aneb opět jsme vyrazili (tentokrát opravdu s měkkým i) na koncert Poletíme? Průběh netřeba popisovati bo byl poměrně tradiční (a zbytek už popsala Baruli) - naprosto úžasný koncert, ale tentokrát ve vlastní šťávě ;) Už se těším na další kolo na nádvoří Domu pánů z Kunštátu, kde je místa nadprůměr! A vzduch!

Ještě mě napadá, že mezi starými známými písničkami se objevilo i poměrně vysoké procento nových, které jsme ještě neslyšeli! (Na na na pochopitelně nechybělo ;)) A hned dvě mě celkem vzaly... (Plus teda "Strom, strom, strom...")

Podívej se padá hvězda,
můžeš si něco přát!
Třeba aby spadla další
a tak dál a dál.
Hvězda padá!
Poletíme?: Padá hvězda

A druhá? Hlavní slova: "Mám depresi rád!" Ještě si matně vybavuju něco stylem "Všechno dobrý zmizí a žije se mi líp... Mám depresi rád, skáču radostí dál..." Či něco obdobného. Asi si napíšu o text ;)

Zvláštní, jak maličkosti dokážou mrzet (či bolet?)...

2 komentáře:

Hrčkins řekl(a)...

Správně! Ani já sama bych to neřekla lépe!

barulka řekl(a)...

...chybí Ti tam: jsem depresivní typ..