neděle 12. dubna 2009

Zahřátí u srdce

Co zahřálo mě? Ono občas stačí jen to, že vám někdo řekne, že si s vámi vždycky rád popovídá, protože se mu s vámi povídá dobře nebo ze srandy prohlásí: "Můj stůl je i Tvým stolem. Ale jenom tento!" Já vím, že je to blbost, ale když si někdo vybere právě vás, aby s vámi strávil tři hodiny, i když mohl být s někým jiným z 15-ti lidí nebo se poflakovat... No uznejte - vás by to nepotěšilo? Ale tím nekončím! Najednou přijde popo s člověkem, se kterým jsem se nějak víc za celých 15 let ve skautu pořádně nebavila nebo prohlášení, že v tomto týmu se pracuje dobře. Prostě jsem domů přijela příjemně naladěná a s dobrým pocitem u srdce :)
Střediskové výpravy pro mě nejsou jenom akcí, kterou je potřeba pro děti zajistit nebo vypadnutí z města. Pro mě je to příjemně strávený čas s lidmi, které mám ráda, kteří mě dokáží rozesmát, se kterými si popovídám... Jsou to dny plné setkání! Na jednu stranu je mi líto, že tento čas přichází jen dvakrát do roka, ale když nad tím přemýšlím, tak by to jinak nebylo tak vzácné...

U toho mě napadají slova písničky...

Vzácne, ach vzácne,
máločo ostane vzácne.
Vzácne, ach vzácne,
to všetko s tebou je mi nad slnko vzácne.
Vzácne, ach vzácne,
len niečo može byť vzácne.
Vzácne, ach vzácne,
len nech to ostane vzácne.
Živé kvety: Bez konca - Vzácne

Žádné komentáře: