pátek 15. května 2009

Den, kdy mi bylo líto...

Tak jsem dneska odpoledne vyrazila doprovodit naši (kompletní!) skautskou družinu na okresní kolo Svojsíkova závodu, které se koná na Horním Mlýně. Přišla jsem k tomu jako slepý k houslím, ale když jsem je musela opustit, tak mi to bylo opravdu líto! Ty tři hodiny byly naprosto úžasné! Holky byly maximálně spokojené, vysmáté, ničeho se nebály, dokonale spolupracovaly! Radost pohledět! O to víc mě mrzel můj odchod (kdybych nemusela na radu, kde jsem věděla, že beze mě budou tři lidi, tak by mě od tam nikdo nedostal)...

Ale odchod nebyl to, co mě dneska mrzelo nejvíc. Dnešek byl dnem, kdy mi bylo opravdu líto, že na sobě nemám svůj skautský kroj! Holky na sraz dorazily všechny vzorně v kroji a byl to úžasný pohled! Šest mladých holek ve skautském kroji a s batohem na zádech, jak si to s úsměvem a radostí rázuje městem, vykládá v autobuse... Fakt radost pohledět! Kdybych to bývala jen tušila, že pojedou v kroji, tak se přidám! Bylo mi líto, že jsem se k nim nemohla krojem přihlásit.

Ať si kdo chce co chce říká, tak já mám svůj skautský kroj ráda, jsem na něho hrdá a ráda ho společně s ostatními nosím!

1 komentář:

Dárky řekl(a)...

...chápu Tě. A moc. Mě mrzelo, že tam nemůžu být s nima. Ale hlavně, že si to užily a bavilo je to:-)