čtvrtek 18. června 2009

Budkovice

Nic vám to neříká? Malá vesnička blízko Ivančic (mé rodné město :)).
A co tam? Strávila jsem tam čtyři roky na táborech. Ale o to ani nejde. Já to místo prostě zbožňuju! Když jste na táborové louce, tak máte pocit, že široko daleko nic není! Že za řekou a pár stromy vede silnička k pár chatkám vůbec netušíte! Totální klid, mír, souznění s přírodou... Prostě je tam nádherně!
Když jsem zhruba před dvouma rokama odjížděla z tábora, tak jsem opravdu netušila, že se tam už nevrátím (myšleno na tábor). Ale osud tomu chtěl... Loni jsem si říkala, jak tam třeba mezi tábory na chvilinku vyrazím, ale nějak to nevyšlo.
Letos to mám v plánu jinak! Už jsem domluvená, že se zase zúčastním stavěčky. Taky pevně doufám, že škola mi dovolí, abych vyrazila o něco dřív a první táborníci, abych zůstala o pár dní dýl... Prostě alespoň na chvíli opět nasát atmosféru mého nejoblíbenějšího místa (fakt jsem zatím lepší nenašla) a načerpat energii!

Žádné komentáře: