středa 10. června 2009

Kofoláček


Já mám Kofoláčka! :)

Zabral asi 3/4 hodiny a jeden bolavý palec.

Ale je můj :)

A nosívá v ruce kytičku (když ho zrovna Ferda nefoti).

Posuďte a porovnejte sami, jestli se vyrovná těm originálním...

8 komentářů:

Maggi řekl(a)...

heeeeeej, ten nemá chybu!!!! já chci taky =)

Anonymní řekl(a)...

tady se můžeš naučit, jak na to bez bolavých palců...alespoň doufám...

Dr. Uzlík

http://mujwebnejenoskritcich.webnode.cz/

Dárky řekl(a)...

Je nádhernej:-)
A ta reklama taky:-)

Anonymní řekl(a)...

jé nádhernéj!:)
kdyz já deala svýho prvního kofoláčka, zkrátila jsem mu nohy_XD

ale tobe se poved!:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj neumístily jste nějakého Kofoláčka taky na autobusovou zastávku do Plas? (Plzeň-sever). Na vašich stránkách sem ho nenašla ale raděj se ptám. Má zelený tělíčko a červenou mašličku kolem pasu. dík

Anonymní řekl(a)...

Je lepší než originál, protože jsi ho dělala sama :-)

Kamila řekl(a)...

Ahoj!
Většinu našich Kofoláčků najdeš tu: http://kofolacci.blogspot.com/ Jinak ten v Plzni nebyl od nás. My to máme z Brna trochu přes celou republiku... Ale je strašně fajn, že je víc lidí, kteří je vyrábí a umísťují! :)

Anonymní řekl(a)...

jéé te se poved:D nemá chybičku! fakt! škoda, že já na tohle nejsem.. ale ty očividně jo!:D