středa 24. června 2009

Poletíme včas?

Věc nečekaná se stala realitou!
To jsme tak vyrazily na koncert na nádvoří Domu Pánů z Kunštátu. Když jsme se blížily, tak zazněla otázka, co tam budeme tak brzo dělat (ale já prostě neumím chodit pozdě). Zkušenosti pravily, že Poletíme? nezačnou hrát dříve než se čtvrthodinovým zpožděním. A ono ejhle! Začali na minutu včas! Ba co dokonce! Možná i o minutu dřív! Jsme se nestačily divit! :)
Dostatečně jsme se vyblbly, ostatně jako vždycky. Jen je škoda, že od posledně nenacvičili "Mám depresi rád" :( Byla to žádaná píseň, ale nějak to nevyšlo... Za to "Country dál" na závěr opět bylo. Zlatý "Není nutno"!
Jo a víte, kdy začalo poprchat? ;) Pochopitelně, že až na konci! Naštěstí!

Velrybo co tě tíží?
Oceán bez mříží?
To ti vážně vadí?
Tohleto že ti vadí?
Poletíme?: Velryba

Tak během koncertu mi nevadí vážně nic! Netíží mě můj život, netíží mě třetí pokus angličtiny, netíží mě tábory, netíží mě nic... Jsem jen já a daná chvíle! Řeknu vám - je to blaho!

Žádné komentáře: