čtvrtek 25. června 2009

Prasátko a jeho velký příběh II

Všichni: "Včely!"
Králík: "Nejdeme na oběd?"
Pú: "Ale co medík?"
Králík: "Je ti milejší med nebo život?!?"
Pú: "Hm..."

Po strááášně dlouhé době jsem se na něj zase podívala. A musím vám říct, že ten film vážně zbožňuju!!! Dlouho jsem se tak nepobavila, ale hlavně mi to připomnělo, proč mám tak ráda Prasátko! Já za to nemůžu, ale prostě se v něm občas vidím... (Teda hlavně na začátku.)
Ale tak nějak všeobecně - vážně si myslím, že ten film má v sobě velké myšlenky! Většina lidí si řekne: "Pch! Film pro děti!" Ale já jiný tak hluboký film asi opravdu neznám! Takže opakuji - kdo neznáte, tak neváhejte a podívejte se!

Klokanice: "Děláš jako kdybych tě chtěla sníst k večeři!"
Prasátko: "A nechceš?"
Klokanice: "Ne, vždyť tě chci jenom vykoupat!"
Prasátko: "Co? Radči mě uvař!"

A chtěla bych mít ve svém okolí nějakého pořádného Tygra... Dneska jsem si ho nějak víc všimla. Háže úžasný hlášky, ale hlavně - je stále veselý a dokáže to předat všem okolo!

Tygr:
"Je úžasné na skvělých tygrech,
že skvělí a úžasní jsou.
Jak míček je hlavička z gumy
a nožky jak pružinky jdou.
A mě plní úžasem,
že těmi tygry jsem
vážně jen já sám."

Já se prostě musím smát :)

Žádné komentáře: