sobota 27. června 2009

Setkání po letech

Trubka: "Kakamilko, tak co teď vlastně děláš?"
Já: "No, za rok končím vysokou."
Trubka: "To není možný. Ty už jsi na fakultě?"
Já: "Jo, jsem. Proč by to nebylo možný?"
Trubka: "Vždyť jsi byla na základce..."
Já: "To ano, ale když jsi nastoupil sem a vezmi si jen kolik let už jsi pryč!"
Trubka: "Ono to fakt vychází!"

Všichni stárneme a setkání po letech jsou prostě úžasná (především s lidmi, které máme upřímně rádi)...

Já: "...a vedu oddíl."
Trubka: "Takže máš vůdcák?"
Já: "Už tři roky."
Trubka: "Teda! Vůdcák je to jediné, co mi zůstalo. Zbytek jsem rozdal. Ale ten se nedává."
Já: "To ne. Ale hlavně Ti zůstalo to uvnitř a to je nejdůležitější!"
Trubka: "Máš pravdu, to zůstane navždy..."
Jitka: "Trubko, Ty jsi taky skaut? To jsem nevěděla!"
Trubka: "Já jsem byl skaut už když jsi se narodila!"

Žádné komentáře: