pátek 5. června 2009

Tři v jednom II

Tvrdá realita:
  • První i poslední (přes 4,5 hodiny).
  • Jako blbec všude, bez ohledu na ...
  • Poruč a udělej si sám.
  • ...

A pak potkáte člověka, který se na vás usměje, zastaví se s vámi. Ale to není všechno! Pár slovy vám řekne (ani ne cíleně), co všechno dostáváte a vy si uvědomíte, že má pravdu! Spoustu toho dostáváte a můžete to dávat dál! Vždyť to je něco úžasného!!!

Poslední: Zbožňuju nejnovější reklamu na Kofolu! Je dokonalá! A poměrně těžko popsatelná... Tak k televizi běhejte na reklamy ;) A nejnovější kofolí slogan?
"Čím víc lásky rozdáš, tím víc Ti zůstane!"
Já chci taky takového panďuláčka!
Když jsem po reklamě pátrala na internetu, tak jsem na ni sice nenarazila, ale potkala jsem zajímavý článek
Budování značky - Kofola. Myslím, že stojí za přečtení (ale přes komentáře jsem se neprokousala).

P.S.: jestli mi chcete udělat radost, tak mi kupte kartáček na zuby, protože ten můj domácí je už strašnej...

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

Ale Kami já se snažila...je ale pravda že mám něco okolo 3,5 hodiny. Ještě mě tak napadá věta, kterou jsi mi ještě jako vůdkyně před nástupem říkala:" Já ale všechno dělat nebudu (nebo tak nějak)." A potom věta, kterou si asi říkáme všichni:"Když ne já, tak kdo jiný? Hmm, asi nikdo!" Přeju hezké sny

Kamila řekl(a)...

Já vím! Ty jsi jedna z těch, co se opravdu snaží! A vím, že na Tebe se můžu vždycky spolehnout, což mě drží nad vodou!
Ale ono všechno není jenom o vůdcovství. Jsou věci, které mě štvou už pár let (třeba neúčast na akcích všeho druhu), které ani vůdce neovlivní.
Příští rok budu asi drsná...