čtvrtek 20. srpna 2009

Turnov - Semily aneb 10 minut z 309

Tak mám za sebou cestu z Liberce. Což o to, samotná jet přes pět hodin ve vlaku se dá. Něco jsem přečetla, po čtvrt roce napsala zamyšlení na Oikos, konečně probrala a vybrala fotky ze skautskýho tábor, ale je to pěkná nuda!
Ovšem já jsem měla pěkné (bohužel jen zhruba desetiminutové) zpestření!
Nejsem ten druh člověka, který oslovuje cizí lidi, aby s nimi zapředl rozhovor a viditelně ani ten druh, ke kterému by se normálně cizí lidé přihovořili.
Dnes tomu ale bylo jinak! V Turnově si ke mně přisedli dva chlapíci (jenom o pár let starší než já) a jeden byl dost komunikativní! Hned jsme zapředli rozhovor. Trochu znal Brno, fascinovalo ho, že studuju matiku (měl ekonomku, tak bylo o čem vykládat), ale hlavně ho učila Jindra Petáková - autorka středoškolské matematické učebnice s příklady k přijímačkám... Kdyby s sebou neměl kamaráda, tak by asi nevystoupil. Mrzelo ho, že už musí vystoupit, když zavedl tak fajn rozhovor... Strašně mě to potěšilo! Prostě to bylo opravdu prima a pěkné zpestření! :)
Takže ty neznámý ekonome - vysílám Ti do prostoru velké díky za dnešních společných deset minut!

Žádné komentáře: