pátek 18. září 2009

Fotky u Kodaku

Znáte Kodak na rohu ulic Dvořákova a Kozí?
Vždycky když jdu do města, tak si tama cestu nasměruju. V jedné z výloh je vždy několik velkoformátových fotografií od jednoho fotografa na nějaké téma. Občas je to něco aktuálního, co se odehrálo v naší republice, občas fotky z cest do zajímavých zemí nebo prostě jen nějaké téma. Většinou mi přijdou zajímavé a prostě se mi líbí!
Dneska jsem si na Dvořákovu opět vyrazila a zastavila se u výlohy... Tentokrát jsem obdivovala letecké snímky Brna (plus jeden Boskovic ;)). Nenašla jsem tam snad žádný tradiční pohled, i když jich znám už celkem dost. Nebo jsem takové ještě prostě nepotkala :)
Taky se někdy zastavte podívat se na prima fotky! Třeba se tam někdy potkáme a nebudu jediná, kdo tam stává ;)

Žádné komentáře: