pondělí 7. září 2009

Slavná brněnská kapela na největším brněnském náměstí

aneb Poletíme? na Svoboďáku! :)

Vypil jsem litr a půl vína!
To jednoznačně dodalo mi chuť!
Esemeskovat do dívčího klína:
"Miluji Tě, tak už mojí buď!"
Žádná mi ale nenapsala zpět,
je to ale nespravedlivej svět!
Poletíme?: Esemesky

Hej lidi! Já je fakt zbožňuju! Přemýšlím, jestli znám lepší kapelu... Tak jako na jejich koncertě se snad nevyblbnu nikde jinde! Jo, Bártovi to fakt zpívá, ale člověk si tak nezařádí! Přiznávám! Asi jsem na jejich koncertech závislá a ten dnešní jsem si maximálně užila! Po půl hodině jsem si myslela, že padnu! :) Možná k tomu trošku přispělo to víno, ale jednoznačně to stálo za to!
Na Youtube mají nově klip Chlastáme na festivalu z Mikulova. Není to jako na živo, ale lepší než jenom z CD... Když jsem se na to dívala poprvé, tak jsem si říkala, že je škoda, že se tak třepe obraz a pak jsem si uvědomila, že tak blbnu hlavou ;) Pohoda! :)

Malý dodatek z hlavy Káti: Jak by vypadala reakce Vsetíňáků s Poletíme?? Výbuch! (Nebo "Ví Bůh"? :))

P.S.: nedal byste si někdo se mnou litr a půl vína? ;)

4 komentáře:

Dárky řekl(a)...

Že váháš kmotřičko :-)
zase jsi mě předběhla, chtěla jsem o nich psát, ale po tobě už to nemá cenu, všechno podtstané už jsi napsala:-)

Kamila řekl(a)...

Ale klidně napiš! Já budu ráda, když si přečtu i jiný pohled!
A Ferda to tentokrát stihla ještě přede mnou ;)

barulka řekl(a)...

Bude to znít hloupě, když se přiznám, že jsem na to zapomněla? to nevadí, aspoň si to příště víc užiju :)

Kamila řekl(a)...

Myslím, že hloupě to znít nebude, protože tou dobou jsi měla úplně jiné starosti!
Jinak hrajou v pátek 18.9., tak počítám, že se přidáš ;)