úterý 15. září 2009

Životní motto

Tvoříme oddílové stránky. Součástí by také měly být "medailonky" jednotlivých vedoucích. Káťa sestavila pár bodů, které by každá z nás měla napsat a mezi nimi je mimo jiné životní motto.
Jde to mít nějaké životní motto? Kdo ví...
Jak jsem dopadla já? První, co mě napadlo, bylo: "Normální moc nejsme, ale to vůbec nevadí!" Nevím, jak vám, ale mně to přijde trošku ujetý na vůdkyni skautského oddílu a to zvlášť při uvědomění si, že to budou číst nejenom rodiče našich stálých členů. A tak jsem skončila u Dona Boska: "Radujte se, konejte dobro a nechte vrabce štěbetat." Maggi má ale do jisté míry pravdu, že je to nějaké moc normální...
Při hledání "svého motta" jsem ho konzultovala s několika lidmi, ale jedna reakce mě velice potěšila. "Tvoje životní motto? Nevím. Brát život s úsměvem? Pořád se pěkně usmíváš a přijdeš mi většinou pozitivně naladěna :)" Zvláštní, jak člověk dokáže působit na druhé...
Moc díky za vás všechny, kteří mi to občas připomenete!

Žádné komentáře: