středa 14. října 2009

Milé popsáníčko

Před pár dny se na Skautské křižovatce objevila výzva k zapojení na projektu "Hodnocení kvality v Junáku". Zatím se teda hledají nějaké nástroje a cesty, jak k něčemu takovému dojít, ale už se shánějí lidi, kteří by se zapojili!

Náš oddíl se už zapojil do dvou testování kvality oddílů - pouze na brněnské úrovni. Celkem mě láká do něčeho takového "kafrat"! A tak jsem se rozhodla přidat se a napsat Dickovi, že se ráda přidám k připomínkování i testování (snad to vedení našeho oddílu vezme v pohodě).

Konečně se dostávám k jádru věci :) Dick je výchovný zpravodaj pro program, ale svého času také vůdce vůdcovského lesního kurzu Ursus, který jsem před lety absolvovala. Občas se potkáme na nějaké celostátní akci, ale není to nijak závratné. O to víc mě potěšilo, když "pracovní" mail přehodil úplně na osobní úroveň o tom, jak se mi daří, co oddíl a tak.

Prostě mi to přišlo milé a těším se na spolupráci s ním! :) Možná je to i skautingem... Člověk jen tak někomu píše, rovnou mu tyká a ono je to na pohodu!

Žádné komentáře: