úterý 17. listopadu 2009

Geocaching aneb údolím Bobravy

Hra a dobrodružství zvaná geocaching. Znám už dlouho, ale nějak jsem pořád nebyla dostatečně motivovaná prokousat se základními údaji a přihlásit. Co to změnilo? Naše děti v oddíle! Geocaching znají, někteří i s rodiči hledají. Odtud nebylo daleko k myšlence hledat jako celý oddíl. Jenomže provozovat něco, co nikdo z vedení pořádně nezná? Prostě jsem se k tomu dokopala a sama se přihlásila než tak učiním pro oddíl. Pár lidí se mě ptalo, co z toho mám. Radost :) Ale taky nápady na výlet!

Co s volným dnem? Vyrazit na výlet! V září jsem absolvovala cestu okolo přehrady, ale kam teď? Chtěla jsem něco časově krátkého a v blízkosti Brna. Nic moc mě nenapadalo... A tak jsem využila právě geocachingu! Našla jsem si krásnou sérii kešek mlýnů v údolí Bobravy plus se mi ještě do cesty připletly další dvě! Kdo by toho nevyužil! A tak mám za sebou krásný výlet ze Střelic do Modřic v hromadě bahna, osm ulovených kešek a hlavně spoustu radosti z úspěchu!

Jen je škoda, že se nikdo nepřidal... Ale za to si asi můžu sama, když hledávám relativně na poslední chvíli.

Žádné komentáře: